Felanmälan och kontakt

Nabo.se

Nabo är föreningens ekonomiska förvaltare. Vid frågor kring avgifter, avisering, garageplatskö, hyra av extra förrådsburar, överlåtelser, osv kontakta Nabo genom att gå till Nabo.se och logga in med BankID. Där finns en ärendehanterare och kontaktinformation. Är du inte medlem i föreningen går det bra att ringa deras kundtjänst.

Norrskenet fastighetsskötsel

Norrskenet fastighetsskötsel sköter den dagliga driften av fastigheten samt fastighetens gård, och hanterar felanmälningar som rör teknik, fastighet och drift. Alla medlemmar kan starta ett ärende med Norrskenet men observera att om det rör något i den egna bostadsrätten som inte täcks av föreningen kan Norrskenet komma att fakturerar enskild medlem. Vid osäkerhet går det bra att kontakta styrelsen. Felanmälan till Norrskenet görs här. Telefon: 090-186 500. Felanmälan kan göras utanför kontorstid men då endast på akuta ärenden.

QT Kund app

Föreningen använder QT Kund app för att öppna entrédörrar, garageporten, boka gästlägenhet och bastu, osv. Detta är utöver nycklar och taggar. Här finns användarinstruktioner. Kontakta styrelsen för att få korrekta inloggningsuppgifter.

Schindler hissar

Föreningen har serviceavtal med Schindler. Felanmälan kan du nå dygnet runt på nedan telefonnummer. Vardagar kl 8-16 går det även bra att felanmäla via e-post. Notera att någon i styrelsen behöver godkänna felanmälan innan Schindler åker ut. Därför kan det vara bra att kontakta någon i styrelsen innan felanmälan görs.
Felanmälan: 020-31 33 33
E-post: felanmalan.se@schindler.com